ANGÅENDE PORRFILMEN

"Bloggrape" by CissiW.. hAHAHHAHAHA, dog när jag såg det.. synd bara att hon inte kan yttra sig på sin egen blogg istället... Det är nämligen så att det är hon som ska vara med i porrfilmen med Hanna.. hehehe, det är nog bäst att ni chekar in den.. Den kommer, som Hanna och Cissi sagt, i slutet av den här månaden.

Hej alla Julias bloggläsare! tänkte passa på att gästblogga på Julias blogg nu när jag kom på att jag har hennes lösenord. Hon uppdeterar ju typ aldrig? Det är jag som är Hanna Widerstedt. Jag känner Julia från porrfilmen vi spelade in för ungefär 3 månader sen. Vet att hon inte ville att jag skulle berätta det här, men den kommer släppas i slutet på den här månaden så det är väl lika bra att ni får veta nu. Pusspuss alla fula små läsare!! :)


söta lilla jag, hihi

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback