Bubble Witch Saga

Sitter just nu och spelar Bubble Witch Saga på Facebook. Och jag ska alldeles strax gå ut i solen och titta på tävlingen. Idag är det slalom. Första åket har redan varit och just nu är det besiktning för alla tävlingsåkare. Josse, Fanny och Sandra tävlar idag, och igår också.. Josse ligger etta i sin grupp och Fanny tre, och ja, dom är i samma grupp. Jag vet inte riktigt vad Sandra ligger men men. Nu ska jag fortsätta spela ett litet tag och sedan gå ut. Very intressant inlägg här.. Ha en bra lördag! :)


Kan ju inte säga annat än att det går åt satan för mig.. Man ska ha minst 45 000 såååå jag har fastnat på nivå 25.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback