Här ska det vara en cool rubrik...

Eftermiddagen har bestått av Glee-tittande och hemkunskapspluggande. Jag har HK-prov på torsdag, därav pluggandet. Det verkar ganska lätt, men jobbigt.. typ. Denna eftermiddag har jag även sett avsnitt 24 av Pretty Litle Liars.. alltså jag måste säga att det var l-ä-s-k-i-g-t. Alltså Å MA GAAHD, där mot slutet höll jag på att dö, helt seriöst. Så jävla läskigt. Och nu är det bara en vecka kvar tills vi får reda på vem "A" är. Lycka! Nu ska jag ta och se något avsnitt av Glee och sedan gå och lägga mig, kanske läsa några sidor i HK-boken. Pusshej! :)

I can’t breathe I’m so excited
Nästa avsnitt.. I am fucking excited! Ville bara att ni skulle veta det.. haha.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback