Hooooooooooooooooooome

Imorse mådde jag inte bra.. hade ont i magen, huvudet, halsen och kände mig helt matt och dålig.. men mamma sa att jag skulel fara på skolan ändå. Men sen mådde jag typ illa och så på svenska så jag smsade henne, men skräll på det - hon svarade inte. Så jag ringde henne sen på lunchen. Och då sa hon att jag skulle åka bussen.. så då skyndade jag mig och hämta lite stuffs i skåpet och gick och åkte bussen. Hann typ precis... haha, trodde bussen skulle gå om tio minuter från det jag la på.. men det var bara fyra minuter till att bussen skulle gå, så nära att jag missade den, hahaa. Men aa, sen när jag kom hem åt jag lunch eftersom jag inte åt någon lunch på skolan.. det var pytt i panna, mums eller? Och sen läste jag Hans och Greta till min syrra, how fun?! Och sen dess har jag bara suttit vid datorn och dog just när Cissi skrev en sak till mig på facebook (det i bilden där nere). Hahaha, så sämst hon är!! Men nu ska jag typ... göra några saker i spanskan och sen ska jag... förlåt för detta men... se GLEEEEEEEEEEEEEE!


HAHAHAHHAHAHAHHA, alltså jag döööööööör på riktigt. "Olla min bakgrund på twitter" hahahahahhaa, seriöst. Bilden var för övrigt riktigt fin: Klicka här för att se den.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback