Not ready to let go

Sitter just nu i husvagen och har kommit fram till Arvidsjaur för kanske en halvtimme sen. Dom andra i familjen for till Dollar Store men jag orkade inte följa med. Dagen har varit helt ok. Har varit i skolan och när jag kom hem packade jag snabbt och sedan for vi. Det tog ungefär tre timmar eller något sånt, jag vet inte riktigt. Och nu sitter jag här framför datorn, vi drar en skräll på det! Jag ska spela Bubble Witch Saga och sen ska jag nog mest troligt titta på något avsnitt av Glee. Livet kan vara bra underbart ibland, hahaa. Alltså jag vet inte varifrån jag fick det där. Ha en bra kväll! :)


HAHAAHA, tummen!! Älskar att jag måste använda Sandras bigga headset eftersom mitt har gått sönder i ena örat, hatar när det händer. Förhoppningsvis köper dom något headset till mig.. haha, för väl leva med Dollar Store-kvalla på headsetet till jag kommer hem och får ha ett bra headset........

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback