Sovit 4 timmar...

Klockan två gick jag och la mig och tänkte sova ungefär en timme eftersom jag hade ont i huvudet och mådde illa.. men såklart sov jag på tok mycket längre. Mamma väckte mig klockan sex och sa att jag måste gå upp och äta. Snacka om att hela dagen blev bortsoven. Haha, jag som hade tänkte göra spanska-uppgiften och sen se PLL elelr Glee hela dagen. Men något sånt blev det inte. Håller dock på med spanska-uppgiften just nu, samtidigt som jag håller på att chatta med Cissi om någon bloggsak. Ni får säkert veta det senare, sweethearts. I alla fall så ska jag göra klart spanska uppgiften och sen ska jag mest troligt se CSI och sen gå och sova. Bloggar kanske lite senare. Ha en bra kväll! :)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback