Du är så, yeah, yeah, woah, woah. Dotototo dototo.

Hahaha, inte så många som fattar rubriken men w/e. Idag har jag mest pluggat, eller ja, skrivit på lite inlämningsuppgifter. Jag såg nyss ett avsnitt av OTH och ska nu gå och lägga mig. Jag är sjukt trött och ska upp omkring åtta imorgon. Jag ska upp så tidigt eftersom jag ska hinna duscha, locka håret, fixa allt annat till konfan. Jag ska vara i Prästgården klockan tolv och klockan ett är konfagudstjänsten. Efter det kommer mina morbröders tjejer och deras barn hit och vi ska äta middag och så, dom ska även vara på gudstjänsten och kolla. På grund av allt detta kommer jag nog itne uppdatera något under dagen, möjligtvis något tidsinställt inlägg annars tidigaste på kvällen.


weheartit

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback