Don't you worry, don't you worry child

Arkivbild som vanligt...
Fick höra av Cisse att min blogg suger. Haha, kan tyvärr inte göra annat än att hålla med. Har ju inte uppdaterat på typ två veckor. Men löje tar seriöst död på mitt liv (och framförallt min sömn...). Kan göra en snabb sammanfattning av de två senaste veckorna: skola, löje, sova. Skola, läxor, löje, sova. Skola, läxor, löje sova. Skola, läxor, löje, sova. Varit med i en kör under Vi- Veckan, super roligt! Varit med Adina hos Cisse, något kul det var. Hade ledarskola dagen efter. Löje, skola, läxa, sova. Sjuk. Löje, löje, löje. Ja, som ni kanske förstår nu hinner jag inte mycket annat än att vara i skolan, göra läxor och sånt, vara i löje och sova. Även fast jag bara gör det får jag allt för lite sömn och hinner ändå knappt göra läxor och det. Nu ska jag faktiskt ta och plugga spanska - har prov på onsdag nästa vecka. Efter det ska jag läsa några sidor i en bok och efter det ska jag ta och sova några timmar. Var faktiskt inte i löje igår eller idag, hade för mycket läxor och idag mådde jag piss - förkyld, migrän och allt. Blivit avstängd från Twitter också eftersom någon ful person har anmält mig för att hon är störd i skallen. Seriöst blir så less på allt. Dö. Godnatt!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback