Love is all that I need and I found it there in your heart

Söt jag var, eller hur? Pianospelare från barnsben, huh?
Kom hem från löje för ett tag sen. Duschade direkt och sen dess har jag hållt på och fixa en massa. Dagen spenderades hos Cisse, som ni kunde läsa i inlägget här under, och där pluggade jag och lite så. Direkt jag kom hem därifrån vilket var typ vid fyra, ringde de från löje och sa att vi skulle vara där halv fem. Woho... Var 7,5 timmar idag. Om jag har räknat rätt har jag ungefär 90-91 timmar totalt. Hoppas på att i alla fall få typ 100 timmar totalt. Men nu ska jag läsa lite och sen ska jag sova! Godnatt!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback