Get down on your knees, say pretty please

Arkivbild. Grym kväll/natt.
Kom hem från Luleå för ett tag sen. Var där på kalas hos min kusin. Vi åt middag och såg hockey och en massa. Under dagen har jag mestadels läst "Utvald", läste faktiskt ut den idag. Är du glad nu, Emma? Haha. Hon är som en hök över mig och säger att jag måste skynda mig att läsa ut boken (och snart kommer det vara samma med nästa kom jag ska läsa). Imorgon ska jag göra lite olika skolarbeten klara. Så det blir väl inte en så värst intressant dag. Men nu ska jag nog läsa lite i nästa bok i House of Night-serien, så det inte tar tre veckor innan jag läst ut den (vilket skulle betyda att jag skulle ha Emma som en hök över mig i tre veckor.. haha). Hoppas er lördag har varit toppen!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback