Can't we go back, this is the moment

Har lite bildbrist så kör på lite Justin.
Har haft en överdrivet bra helg med Cissi och hennes familj i Kåbdalis. Vi, speciellt jag och Cissi, har haft det så roligt och det sög fan att åka hem. Hade gärna stannat några dagar längre! I övrigt har väl påsklovet varit helt ok, har inte riktigt fått gjort det jag velat, men men. Skola imorgon och det suger fan mer än det gjorde att åka hem från Kåb. Har ju dock bara fem skoldagar och sen åker jag till Osloooo! Bara tio dagar kvar till Justin, fan vad taggad jag är. Aja, åter till verkligheten då.. Cissi och jag kommer nog bli less på varandra efter fyra dagar i Kåb och sen typ sju dagar i Oslo så vi bör nog undvika varandra på skolan under veckan, haha. Har kort skoldag imorgon, slutar typ halv två. Slipper en och en halv timmes NO på slutet av dagen. Alltså: fem dagar skola sen Oslo och Justin och kort skoldag imorgon - livet leker fan. Aja måste göra något med mitt liv nu. Ha det jävla äckligt i skolan imorgon.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback