en jävla uppgift kvar

Nu har jag endast en jävla uppgift kvar att göra. Sen har jag gjort alla uppgifter jag ska göra i grundskolan. Det känns så jävla bra. Åh. Ska göra uppgiften imrgon och den verkar inte vara så himla stor. Jag menar, om man jämför med de andra 8 inlämningsuppgifterna jag har gjort under den här veckan skulle jag nog våga påstå att den här uppgiften är den minsta. Ska bara spela in mig själv när jag svara på lite diskussionfrågor, lätt som en plätt - förhoppningsvis. Aja, ska faktsikt börja lite smått att "söka" svar på frågorna nu så jag bara kan spela in svaren imorogn. Ha en trevlig natt eller något.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback