So, please just blow out all the candles

Dagen har varit mer än ok. Vaknade klockan nio. Hade sovmorgon eftersom jag inte hade någon spanska och jag "skippade" idrotten eftersom vi hade skridskor. Sov fan nästan 12 timmar inatt, så jävla skönt. Var inte ens trött när jag vaknade imorse. Sen hade jag inga jobbiga lektioner under dagen. Slutade tre. Kom hem just efter fyra och då var jag trött, även fast jag sovit 12 timmar, what is wrong? Tog det lugnt resten av dagen. Har nyss sett Gladiatorerna med min kära syster Fanny. Blev typ glad av den ena 'tjej-deltagaren', hon var så glad och skrattade typ hela tiden. Oavsett om hon hade förlorat eller något. Nu är jag dödstrött och ska gå och sova inom cirka fem minuter. Planerar att sova ett stort antal timmar inatt också. Godnatt!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback