Tell them all I know now, shout it from the roof tops

Åh, så bra.
Lovet är slut, skola imorgon - känns mindre bra. Bara typ 17 dagar till nästa lov - känns mer bra. Haha. Lovet har seriöst gått fort. Början av lovet har jag väl typ skrivit vad jag gjorde - tagit det lugnt, sett Grey's Anatomy, varit barnvakt, tagit det lugnt, sett serier, varit på skidtur och ätit på Lilla med familjen. I tisdags for jag och Cissi till Luleå. På onsdag minns jag inte vad jag gjorde, såg säkert serier och pluggade lite. På torsdagen åkte jag skoter medan dom andra i familjen skidrade. I fredags for jag till Cissi vid två. Vi handlade tacos, fixade det och fixade oss. Sen kom Frida och Adina. Då åt vi och sen fixade vi oss färdigt. Efter det begav vi oss till ett disco på Valhall. Vi var där till ett ochs en gick vi hem till Cissi och sov. På lördagen försov vi oss. Haha. Vi skulle upp klockan nio, men vi vaknade tio. Vi fixade oss i alla fall och for och grillade med Linda. Vid tolv for jag hem. Och resten av dagen och idag har jag pluggat och tagit det lite lugnt. Just det, Melodifestivalen. Åh, Robin. Så bra. Tyckte dock att Anton skulle vinna, men w/e. Och det där Euphoria-numret, så fint blev seriöst gråtfärdigt. Ja, det var mitt lov. Fan vad lång och äcklig text det blev.. Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen ska jag sova, godnatt!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback